Search This Blog

Friday 16 January 2009

The descent









































5 comments:

Unknown said...

Multumesc de vizita

Unknown said...

Hey Michiko,the pleasure of discovery is all mine, thank you for the adding, you are very kind.

Roxana said...

sunt foarte frumosi copacii tai, desi sunt multi si incolaciti dau impresia de singuratate, cumva...
iti multumesc din tot sufletul pentru comentariile pe blogul meu, m-ai lasat fara cuvinte. acum sunt intr-o calatorie si nu am ragazul sa raspund la toate, voiam sa-ti spun doar ca inseamna mult pentru mine ce mi-ai spus tu acolo.

eniko szucs said...

frumoasa serie, a 5.a imi place cel mai mult

gabi said...

Si eu le-am privit cu admiratie. Ciulinul color si cerul blue din peisaje...e un blue electric; imi place mult!